A webáruház használatának megkönnyítése érdekében az oldalon cookie-kat használunk. Elfogadom :-)
Termékek Menü
0

Általános szerződési feltételek

A jelen általános szerződési feltételek ("ászf") a www.magisterproducts.hu weboldalon a Magister Products Kft. által végzett termék értékesítésre vonatkoznak, a Magister Product Kft. és a vásárlók közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A www.magisterproducts.hu weboldalon keresztül a jelen ászf-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni.

A jelen ászf alapján megkötött szerződés nyelve a magyar.

CÉGADATOK

A szolgáltató cég teljes neve: Magister Products Kft.
A szolgáltató képviselőjének neve: dr. Mester Ildikó
A szolgáltató székhelye: 5071, Besenyszög, Damjanich út 4/A.
A szolgáltató telephelye: 9789, Sé, Szabadság út 83.
Adószám: 23849318216 
Cégjegyzékszám: 16 09 014074 

Nyilvántartó cégbíróság: Szolnoki Törvényszéki Bíróság
A szolgáltató bankszámla száma: 11745028-20000222 OTP

A szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:
Hétfő - péntek: 09.00-17.00 óráig
A szolgáltató levelezési címe: 9789, Sé, Szabadság út 83.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei: info@magisterproducts.hu  20/33-25-158

VÁSÁRLÁS A WEBSHOPBÓL

Termékismertető

A webáruházban a Magister Products Kft által készített natúrkozmetikumok és a Lilemi Bt. Által gyártott, a Magister Products Kft. által saját nevén forgalmazott natúrszappanok vásárolhatók meg.

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák és megvásárolhassák a keresett termékeket. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani (bőrtípus választó, termék típus választó, részletes kategória fa, termékadatlapban is kereső kereső rendszer).

Minden termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, fotó a termékről (esetenként a külső megjelenés eltérhet), valamint részletes leírás a termék elsődleges jellemzőiről, összetételéről. A termékek leírásai minden esetben tájékoztató jellegűek, az alapanyag beszállító partnerek által rendelkezésre bocsájtott adatokat, az alapanyagokról fellelhető tudományos cikkeket és dr. Mester Ildikó egyetem alatt elsajátított ismereteit figyelembe véve készültek. A Magister Products Natúrkozmetikumok nem minősülnek gyógyhatású készítményeknek és nem javasoltak betegségek megelőzésére illetve kezelésére.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a Magister Products Kft. által értékesített termékek 100%-ban bevizsgált, minősített természetes összetevőkből, GMP minőségbiztosítási rendszer keretein belül kézzel gyártott termékek. Célunk a standard körülmények megteremtése és a standard alapanyagok használata, de a természetes anyagok sokfélesége végett (ugyanazon növény eltérő hatóanyag mennyiséget tartalmazhat begyűjtési helytől, időtől függően) egyes gyártási tételek nem lényeseges módon, de eltérőek lehetnek színre, illatra.  Kérjük, hogy megrendelését ennek figyelembevételével küldje meg a részünkre. A kismértékű eltérések nem jelentik a Magister Products Kft. nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.

 A keresés mezőben nemcsak termékre, hanem az oldalon szereplő összes blog tartalomban szereplő szóra is rá lehet keresni. Teljes szót, vagy szótöredéket is be lehet írni a keresőbe.

A termékoldalakon található termék leírások és képek csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.

Termékek ára, a vásárlás költségei

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendők. A Magister Products Kft. az ÁFA törvény szerinti adóalany, ezért az általa értékesített termékeket ÁFA terheli. A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

A termékek árán kívül 10.000.- Ft rendelési összeghatárig a szállítási díjat kell még a vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget. A szállítási díj Magyarországon belül a Magister Products Kft-vel mindenkor szerződött fuvarozó cég, az MPL futárszolgálta (Magyar Posta Zrt., 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. , zöld szám: 06/80 299 929) mindenkor hatályos csomagszállítási díjszabásához igazodik. Az Európából megrendelt termék(ek)et GLS Europe futárszolgálattal küldjük el (díjszabást lásd később). A Magister Products Kft. a postára adás határidejéért vállal felelősséget. A postára adást követően a Magyar Posta Zrt. a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért a Magister Products Kft felelősséget nem vállal.

Vásárlás menete, megrendelés

A webáruházban regisztráció nélkül is van lehetőség böngészni a termékeink között, kiválaszthat termékeket, amelyeket a kosárba is tehet, a vásárlás leadása sem kötött regisztrációhoz, viszont pontgyűjtési lehetőség és VIP-tagság (lásd később) csak a regisztrált felhasználó esetén lehet.

A megrendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a www.magisterproducts.hu webcímen. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

Megrendelését a nap 24 órájában leadhatja.

A megfelelő termékek kiválasztását követően, amennyiben nem kíván további terméket a kosárba tenni, válassza a jobb felső sarokban lévő kosár ikont és kattintson a „Tovább a pénztárhoz”-ra. Ezt követően szükséges kitöltetni a megrendelést. A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés a Magister Product Kft. és a vevő között a vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ászf szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelést pontosan töltse ki!

A Magister Products Kft a termékek értékesítésére vonatkozó ajánlatához addig van kötve, amíg egy adott termék fellelhető a webshopban, a weboldalon elérhető. A honlapon meg nem található termékre megrendelést nem lehet leadni.

A megrendelés leadást követően azonnal, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazolást küldünk e-mailben.

A megrendelések szállítóleveleit a fuvarozónak történő adását követő 30 napig tároljuk az esetleges panaszok intézése végett. A 30 nap elteltével a szállítóleveleket megsemmisítjük. Erre nézve lásd még az Adatvédelmi szabályzatban foglaltakat.

VIP tagság

Mindenki lehet VIP tag, amennyiben regisztrált vásárlóként történő vásárlásainak összértéke elérte a 25.000 Ft-ot. A VIP tagság függetlenül attól, hogy 1, 2 vagy akár 10 rendelésből éri el a 25000 Ft-os szintet. A VIP tagság megszerzéséről e-mailben értesítjük, ezután kezdheti el a hűségpontok gyűjtését és beváltását.

VIP tagként minden vásárláshoz hűségpontokat adunk, melyeket a következő rendelések folyamán a pénztár oldalon, a fizetési módok lépésnél lehet beváltani. Egy hűségpont 10 Ft-ot ér. Minden beváltott pont után 10 Ft-tal csökken a rendelés összege. A VIP tagok további egyedi kedvezményekre és különleges, csak Vip tagoknak elérhető termékekre tehetnek szert.

A Vip tagságról szóló első e-mailt akkor küldjük ki, mikor az összeghatár eléréséhez szükséges utolsó rendelés állapota " Elküldve"-re módosul. Aki 1 évig nem vásárol, kiesik a tagságból, melyet újabb 25.000.-Ft vásárlás után tud újraaktiválni.

Előrendelhető termék

Amennyiben „Előrendelhető” állapotban lévő terméket szeretne megrendelni, a rendeles@magisterproducts.hu e-mail címen tudja ezt megtenni. A következő készlet érkezéskor Ön ebben az esetben előnyt élvez, és elsőként juthat a termékhet. Az előrendelés nem jár fizetési kötelezettséggel. Az „ Előrendelhető” állapotban lévő terméket nem lehet kosárba tenni.

A rendelés módosítása

A rendelés módosításra addig van lehetőségünk, amíg a feladott megrendelését nem adtuk át a futárszolgálatnak. Ha több rendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy az egy csomagba kerüljön, azt e-mailben (rendeles@magisterproducts.hu) vagy telefonon (20/33-25-158j, vagy a második rendelés megjegyzés rovatában jelezze felénk.

Visszaigazolás

 A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés számát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés és a banki átutalás esetén.

Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg email címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért illetve a visszaigazoló e-mail levélszemétbe érkezéséért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül a kötelezettségei alól.

A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a Magister Products Kft. emailben tájékoztatja a vevőt a teljesítésről („Elküldve”), azaz a termékek futárszolgálatnak való átadásáról. Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb emailben értesítjük.

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó elekronikus számlát a Magister Products Kft a rendelés feldolgozását követően e-mailben küldi meg a vevő részére. A kiküldött csomagban, a termékekkel együtt számla nem található.

SZÁLLÍTÁS

Szállítási cím

Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában (munkanapokon 8-17 óra), valamint fontos aktualizálni a regisztrációkor megadott telefonszámot, mivel telefonon történik a szállítással kapcsolatos egyeztetés. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag csak a futárszolgálattal egyeztetve lehet módosítani, melyet mindenkor felár terhel.

Szállítási határidő
A rendelés összegének kiegyenlítését követő (banki átutalás, paypal), vagy az utánvételes rendelés leadását követő 1-5 munkanapon belül a futárszolgálatnak átnyújtjuk. Ha a Magister Products Kft ezen időintervallum alatt nem tudja a vevő részére a futárszolgálatnak a csomagot átadni, azt a vevő felé köteles jelezni, aki ebben az esetben a rendelés elállása mellett is dönthet.

Szállítási módok és költsége

A webáruházban kosárba tett összes termék vételárának összértéke az irányadó, a szállítási költség és az utánvét összege nélkül.
A 10.000 Ft feletti rendelés csomagolása és kiszállítása ingyenes.
Minimális rendelési összeg nincs. A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. 

A magyarországi szállítási díjak a szállítási módjától és a rendelés összegétől függően változnak. A szállítási díjak nem tartalmazzák az utánvétel összegét (290.-).

  • Személyes átvétel (kizárólag 9789, Sé, Szabadság út 83. szám alatt, időpont egyeztetéssel): ingyenes

Bruttó 10.000 Ft rendelési összeg alatt 

  • Házhoz kézbesítés MPL futárszolgálattal munkanapokon (8.00-17.00-ig): 991.-
  • Postán maradó csomag esetén (kiválasztott Magyar Postán átvehető a csomag): 889.-
  • MPL csomagpont, vagy csomagautomata: 950.-
  • Házhoz kézbesítés MPL futárszolgálattal délutáni kézbesítéssel (17.00-20.00-ig): 1204.-
  • Házhoz kézbesítés szombati napon: 1570.-

Bruttó 10.000.- Ft rendelési összeg felett

  • Házhozszállítás futárszolgálattal munkanapokon, MPL csomagpont, csomagautomata és postán maradó csomag: ingyenes.
  • Házhozszállítás futárszolgálattal délutáni kézbesítéssel: 213.-
  • Házhozszállítás futárszolgálattal szombati napon: 579.-

Szombati kézbesítés

Önnek lehetősége van szombati kézbesítést is választani felár ellenében. Utánvételes fizetés esetén csütörtök délután 14.00-ig leadott rendeléseket tudjuk a hét azonos szombati napján kézbesíteni Amennyiben banki átutalást, vagy paypalt választ, az összeg beérkezésének csütörtök délután 14.00-ig meg kell történnie. Ennek hiányában csak a következő hét szombati napján tudja a futárszolgálat kézbesíteni. 

Személyes átvétel

Csomagját van lehetősége személyesen is átvenni a 9789, Sé, Szabadság út 83. szám alatt (Vas megye). Ha ezt az ingyenes opciót választja, kérem telefonos időpont egyeztetés után jelentkezni a gyártóhelyünkön (20-33-25-158). A helyszínen csak az interneten leadott rendelést tudjuk teljesíteni. 

Rendelés külföldről

Európán belül a csomagok kézbesítését a GLS Europe végzi, az alábbi díjszabások szerint:

  • Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország: 5500.-
  • Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Bulgária, Luxemburg, Svájc: 6500.-
  • Dánia, Olaszország, San Marino, Vatikán, Franciaország, Nagy Britannia, Írország: 7700.-
  • Litvánia, Lettország, Spanyolország, Görögország, Észtország, Norvégia, Törökország, Svédország, Portugália, Finnország, Málta, Ciprus: 22000.-

Külföldi csomagok esetén magánszemélyeknek ÁFA-t kell számolnunk. Külföldi csomagokat csak banki előre utalás, vagy sikeres paypal tranzakció után tudunk küldeni. Külföldi csomagok várható kézbesítésének ideje a futárszolgálatnak való átadás után: 2-5 nap.

Ingyenes házhozszállítási napok

A Magister Products Kft. gyakran, egy évben többször, általában a jeles ünnepek előtt ingyenes házhozszállítási hétvégéket hirdet, melynek ideje 3-4 nap. Ezen meghatározott idő alatt rendelési összeghatár nélkül, a 10.000.-Ft alatti rendelések esetén is a szállítási költség díja a Magister Products Kft.-t terheli. Az utánvétel díját, illetve a szombati kiszállítás és a délutáni házhozszállítás felárát ebben az esetben is a vevő köteles megfizetni.

Szállítási feltételek

A megrendelést követően előreutalással vagy Pay Pal-lal történik a fizetés, akkor a megrendelt termék(ek) árának vevő általi kifizetését és a Magister Products Kft. részére történő jóváírását követő 1-5 munkanapon belül átadjuk a megrendelt termékeket a fuvarozónak. Ha a megrendelésben a vevő az utánvétes fizetést választotta, akkor a megrendelés beérkezését követő 1-5 munkanapon belül kerülnek a termékek a fuvarozónak átadásra. A megrendelt termékeket mindenkor megfelelő újrahasznosított töltőanyaggal kibélelve, a termékek maximális védelmére figyelve kartondobozban, vagy kétrétegű papírtasakban adjuk át a fuvarozónak kiszállításra. A megrendelt termék(ek)et az MPL futárszolgálat szállítja házhoz, vagy a kívánt postára, csomagautomatába, vagy MPL csomagpontra. A Magister Products Kft. a fuvarozónak való átadás határidejéért vállal felelősséget. A Magister Products Kft. 1 munkanapos kézbesítési időgaranciát fizet az MPL futárszolgálatnak, az MPL futárszolgálat nem teljesítése esetén felelősségre nem vonható.

FIZETÉSI MÓDOK

A megrendelt termékek árát banki előre utalással vagy PayPal rendszeren keresztül elektronikusan, illetve utánvéttel lehet kifizetni. A fizetés módját a "Pénztár" oldal "Fizetési mód" menüpontja alatt kell kiválasztani.
Minden banki átutalásos, vagy paypal-os rendelés, csak a rendelés összegének beérkezése után kerül feldolgozás alá, továbbá 30.000 Ft rendelési összeg felett utánvételes fizetési módot nem tudunk biztosítani.

Díjszabás

A különböző fizetési módok díjszabása a szállítási díj költségén túl a jelen ászf szerint az alábbiak alapján alakul:

Utánvétel kezelésének a díja a vásárlás összegétől függetlenül: 290.-
Egyéb fizetési módok: banki előreutalás, Paypal ingyenes

Amennyiben a banki előre utalást vagy Pay Pal fizetést választotta, a megrendelésben és a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre (a Magister Products Kft bankszámláján jóváírásra), úgy a Magister Products Kft. szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

Amennyiben a paypal automatikus tranzakció sikertelen volt, a következő paypal e-mail címre küldheted rendelésed összegét: mester.ildiko.virag@gmail.com

KÉZBESÍTÉS

Házhozszállítás
A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik. a futárszolgálat számára minden esetben átadjuk telefonszámát az esetleges egyeztetések végett. Ha már előre tudja, hogy az adott időintervallum nem megfelelő az Ön számára, kérem jelezze a rendelés leadásakor a "megjegyzések" rovatban. Ebben az esetben megpróbáljuk a futárszolgálatot értesíteni igényeiről.  Csomagodról az alábbi linken szerezhetsz információkat: NYOMONKÖVETÉS

Ha a kézbesítő nem találja Önt a megadott címen (házhoz kézbesítés esetén), minden esetben értesítőt köteles elhelyezni a postaládájában, majd másnap köteles újra megkísérelni a kézbesítést. Ha ekkor sem jár sikerrel, értesítőt kell elhelyeznie postaládájában, ahol megjelöli melyik postára juttatta el az Ön csomagját. Ha 10 napon belül nem jelentkezik a megadott postán a csomagjáért, és az visszaküldésre kényszerül, a szállítás-, és a visszaszállítás díja Önt terheli! 

Postán maradó csomag, MPL csomagpont, csomagautomata

A kézbesítési helyekre való megérkezésről a posta sms értesítést küld. Ezért is nagyon fontos, hogy a telefonszámát helyesen adja meg. A nem helyesen megadott telefonszámok miatti sikertelen csomagátvételért felelősséget nem vállalunk. A kézbesítési pontokon a csomagok 10 napig várakoznak. Ha ez idő alatt nem veszi át a csomagját és az visszaküldésre kényszerül, a szállítás és a visszaszállítás díja is Önt terheli!

Sérült csomag

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot! Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja. Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérjen igazolást, de legalább kérje meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához.

Helytelen cím megadása

Amennyiben a vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért a Magister Products Kft. nem tartozik felelősséggel.

Ebben az esetben a Magister Products Kft. a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül emailben értesíti az érintett vevőt erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a vevő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség:

(i) korábbi PayPal fizetés és banki átutalás esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét,

(ii) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) PayPal fizetéssel, vagy banki átutalással.

A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak. 
Amennyiben (i) a Magister Products Kft. felszólítására a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy (ii) nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy (iii) nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben a Magister Products Kft. nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé.

Át nem vett, visszaérkezett csomagok

A rendelés véglegesítése fizetési kötelességgel jár. Utánvételes rendelés esetén, amennyiben a csomagot mégsem kívánja átvenni, és ezt nem jelzi számunkra a csomag futárszolgálatnak való átnyújtása előtt, a szállítási költség és a visszaszállítás költsége is Önt terheli!

ELÁLLÁS JOGA

A jelen ászf alapján a www.magisterproducts.hu weboldalon keresztül megrendelt termékek megvásárlásától a vevő tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A tizennégynapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik. A vevőnek kell tudnia igazolni a kézhezvétel napját, és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. Ebből a célból kérjük, vegye figyelembe a szállítási feltételeknél írtakat.

A vevő írásban, emailben (rendeles@magisterproducts.hu) elküldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát a határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát, a termék lejárati dátumát és gyártási számát, illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontját.

Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból a Magister Products Kft. nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre/vevőre/termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot nem tudja elfogadni.

Elállás esetén a vevő köteles, a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásba, amelyben az ő részére kézbesítve lett) ajánlott küldeményként visszaküldeni a Magister Products Kft. részére a kérdéses termékeket. A visszaküldés költségeit a vevő viseli.

Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat kézhezvételét követő legfeljebb 30 napon belül a Magister Products Kft. a vevő által a részére kifizetett összeget visszatéríti a vevőnek, feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta. A Magister Products Kft jogosult levonni a visszatérítendő összegből, ha a visszaküldött terméknek több, mint 70 %-a hiányzik.

SZAVATOSSÁG

Amennyiben a webshopban megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy a Magister Products Kft. köteles a vevő szavatossági igényét teljesíteni.

A Magister Products Kft. csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. Ha a hiba a termék vásárlását követő 6 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, kivéve, ha a Magister ProductsKft. az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Amennyiben a hiba a vásárlást követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. A Magister Products Kft. csak ebben az esetben köteles a szavatossági igényt teljesíteni. A Magister Products Kft. nem vállal felelősséget a nem rendeltetésszerű tárolásból és használatból kifolyó termékproblémákért. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ennek összefoglalóját megtalálják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján - http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)

PANASZKEZELÉS

Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

- levélben: 9789, Sé, Szabadság út 83.
- emailben: rendeles@magisterproducts.hu
- telefonon: 20/33-25-158 -  munkanapon 9-17 óra között,

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazoló számát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:

  • megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;
  • jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);
  • elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);
  • a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
  • az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
  • a kozmetikum értékesítési és gyártási tevékenységet az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat , továbbá az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezési és egészségügyi intézet ellenőrzi (1097, Budapest, Albert Flórián út 3/A);
  • Társaságunk tevékenységének ellenőrzésére nézve az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, a Vas Megyei KormányhivatalMűszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédeli Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály. Bővebb információt a www.nfh.hu weboldalon talál.

A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.